28 Kasım 2013 Perşembe

Evlilikte Sevişme ve Cinsel Mutluluk

Evlilikte sevişme hayatını sürekli olarak canlı tutmak gerçekten çok zor bir iştir. Fakat bunu başaramadan da bir evlilikte cinsel mutluluktan söz etmek mümkün değildir. Evliliğinizin ilk günlerinde ve ya haftalarında her ne kadar tutkulu bir romantik sevişme hayatınız olursa olsun insanlar evlendiğinde sex hayatlarındaki hayacan ve tutku azalmaktadır.

Evlilikte sex kişilerin eşleriyle olan etkileşimlerinin en samimi şekildeki şeklidir. Bir bakıma evlilikte sevişmek eşlerin birbirlerine olan duygusal temaslarıdır. Cinsel mutluluk için engel olan şeylerin başında erken boşalma, cinsel isteksizlik, sertleşme sorunu vb... problemler gelmektedir. Mutlu bir evlilik için eşlerin günlük yaşantıları arasına mutlaka romantik sevişme kaçamaklarını da eklemeleri bir gerekliliktir. Çünkü bir evliliği bitiren en büyük problemlerin başında cinsel doyuma ulaşamamak gelmektedir.

Cinsel mutluluk olmayan bir evliliği kurtarmak için iki tarafın da gerçekten büyük çaba harcaması şarttır. Evliliğimi kurtarmak istiyorum diyen her çiftin mutlaka kendilerini arada bir dış dünyadan soyutlayarak romantik sevişme anları oluşturması çok büyük önem arz etmektedir.

Mutlu bir evlilik için önce cinsel mutluluğun olması çok kritik bir aşamadır. Evlilik problemlerinin kaynağını oluşturan monotonluk ve yapmacıklığın önüne geçmek için şunlara dikkat etmekte fayda var:

- Eşinize güzel bir yemek yapın: Erkek olun bayan olun hiç önemli değil fakat eşiniz için mutfağa girip ona ve ya onunla beraber uğraşarak kendinize güzel bir yemek hazırlayın veyahut o hazırlıyorken yardım edin. Bu anlarda romatik dokunuşlardan ve samimi sözlerden küçük öpücüklerden kaçınmayın.

- Eşinizle doyasıya sevişmek için en az haftada bir gününüzü ayırın. İş hayatınızın romantik sevişmelerinize ve cinsel mutluluğunuza engel olarak sizi ; eşimi seviyorum, evliliğimi kurtarmak istiyorum, boşanmak istemiyorum diyeceğiniz durumlara düşürmesine izin vermeyin.

- Samimi olmayan iltifatlardan dokunuşlardan ve hediyelerden uzak durun. Çünkü eşiniz sergilediğiniz yapmacık tutumlar karşısında sizin onu ciddiye almadığınızı, ona karşı dürüst olmadığınızı düşünerek ilişkinizdeki samimiyet konusunda sizi sorgulamaya başlayabilir.

Hiçbir şeyin sizin cinsel mutluluğunuzu ve evlilikte sevişme yaşantılarınızı alıp götürmesine izin vermeyin. Evlilik problemlerinin kaynağında ilişkideki samimiyetsizlikler, cinsel sorunlar ve monotonluk vardır. Eşimi seviyorum, evliliğimi kurtarmak istiyorum, boşanmak istemiyorum diyorsanız ilişkinize özverili olarak yaklaşmalı ve eşiniz için güzel şeyler yapabileceğiniz zamanlar ayırmalısınız.

Daha fazla bilgi için:  http://mutlu-evlilik.com/?p=184 sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil